مصاحبه رونالدو درباره جام جهانی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


مسئولیت بزرگی بر دوش دارم ...


    کریستیانو رونالدو می گوید در حالیکه پرتغال در میان مدعیان قهرمانی جام جهانی قرار ندارد، اما او مطمئن است که تورنمنت خوبی پشت سر خواهند گذاشت.

    بنا به گزارش AS، کریستیانو رونالدو در یکی از شبکه های اجتماعی پیامی در مورد جام جهانی منتشر کرده است. او فاش کرد: "رقابت کردن در جام جهانی و در کشور برادرمان برزیل، چیزی است که ما را مجذوب می کند. پرتغال و برزیل ارتباطات تاریخی دارند، هر دو کشور به یک زبان صحبت می کنند و فکر می کنم تجربه فوق العاده ای خواهد بود. فکر می کنم برزیلی ها از ما حمایت خواهند کرد. ما جزو مدعیان نیستیم اما بهترین عملکرد خود را ارائه خواهیم کرد. می دانیم که در گروه سختی قرار گرفته ایم، و از نظر من سخت ترین گروه رقابت هاست. ما باید قدم به قدم پیش برویم و اهداف خود را تعیین کنیم. ما آرام اما مطمئن هستیم. باعث افتخار است که نماینده و کاپیتان پرتغال هستم. من احساس غرور می کنم و این لذت بخش است، اما مسئولیت بزرگی هم دارد. من هنوز هم وقتی سرود تیم ملی پرتغال را می شنوم هیجان زده می شوم و هیچ چیز قابل مقایسه با آن نیست."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 16 خرداد 1393برچسب:, ] [ 23:3 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 245
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11245
بازدید ماه : 39827
بازدید کل : 404670
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1